Giving up's not easy

Ursäkta men när man är en av sveriges största bloggerskor måste ni alla förstå att man kan bli utbränd ibland och jag har faktiskt tagit ledigt från bloggen över jul. Nu är jag tillbaka, hej.

När Cataclysm släpptes (wow) så köade jag utanför a6 för att köpa det klockan 00.00, och satt sedan halva natten och installerade. Rocky bestämde sig mycket tidigt för att dissa Cataclysm, har inte mitt laptop till hands så, jag laddar upp den här;

 Grisen, saknar henne.

OH RIGHT. Jag är i Luleå men fear not, åker hem imorgon och är framme den 30de. :)

Jag gillar inte julen, men den har gått mer smärtfritt än valigt så jag är rätt lättad! Jag har dessutom sett på bio två gånger (jag är cool), först Harry för andra tiden men igår såg jag även fucking TRON LEGACY 3D! (H) Förväntade mig en B-film men den var faktiskt rätt sevärd, kanske för att jag älskar effekter :M Underhållande iaf.

Nu ska jag visa något kul:

 Skådisen från Tron Legacy som även är en biroll i Eragon (minns ni den?)
 Här är han i Eragon.
 B-B-B-Baaaseeehunteeerrrrrr

SAMMA KILLE! :D Jepp, ni såg jämförelsen HÄR först, always remember that. De är säkert bröder.

Dagens låt: Dave Days - My Last Song for Miley Cyrus :)


Kommentarer
Postat av: Matsyboooi

OMG, Jävlar!

Dedär är likt O.o

2010-12-31 @ 03:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0