Let's run away again...

... Just like we did when we were 10.

Snön ligger tjock på gator och torg, ärligt, det är vinter nu. Jag själv har gått in i väggen, det brukar bli så.

Det började med den klassiska magkatarren som kommer varje vinter, sen har jag fått ett jobb (GÖTT) och eftersom jag ligger så mycket back i svenska riksdaler så har jag bestämt mig för att jobba så mycket jag kan fram till jul. Det sliter lite, men mitt eget val. I samma veva sprang jag in i en affisch på skolan där det stod om en julmässa som jag ska sälja smycken på. Skit. Eftersom jag jobbar kväll hela veckan till 21.00 så är den här helgen det enda tillfället att göra de 35 smyckena som jag har som mål att ha klara så jag fick ställa in min Ullareds-resa i helgen för att tillverka smycken.

Det sorgligaste är att jag inte änns har tid till att spela WoW nu. Jag hade tänkt ta ledigt en vecka från skolan för att ta 85 direkt när cataclysm släppts. (Ni som inte är insatta i spelvärlden behöver inte ta någon notis :)) Men det är surt. Jag ville ta 85 fort och sedan vara riktigt aktiv och vara bland de första med allt nytt. Tyvärr är det viktigare att jobba just nu.

Veckans låt: When we were 10 - Viktorious (sångaren från Sugarplum Fairy i egen hög person).

 

I helgen har jag med hjälp av mamms tillverkat 25 smycken till mitt UF-företag. 10 more 2 go!
För övrigt har jag avklarat 1 av totalt 8 julklappar! YAY ME!

Puss och sånt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

T-shirten är från http://shop.agoodtshirt.com/ ,de har tröjor, väskor osv från olika orginisationer och 60% av vinsterna går till orginisationen man väljer att stödja :)

2010-12-16 @ 22:48:02
URL: http://writeaboutlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0