Om du lämnade mig nu.

AHA!
I år har jag haft c.a. 30 minuter totalt av tittande på idol och första gången jag såg Daniel Norberg kände jag direkt att jag kände igen honom från en Youtube-video jag ramlat över ett par år tidigare, en cover på "Om du lämnade mig nu" där Daniel sjunger tillsammans med sin dåvarande flickvän.

Imorse när jag vaknade, bakis och mysig, och loggade in på msn så såg jag att han hade åkt ut ur idol, så jag fick äntligen ta reda på om de var samma person, självklart var dom det.

Hade jag kollat upp det tidigare så hade jag givetvis hållt på honom... Så tyvärr, inget mer idol för mig i år.

Annars så kan jag säga att jag var på en kickass maskeradfezt igår (Då menar jag inte kickass som i filmen) och jag var en slutty kitten. Hade faktiskt en riktigt fin svans.. Ni skulle ha sett den, jag sprang runt och skröt om den halva kvällen - andra halvan strosade jag runt med röda ögon och gnällde "jag hade en gång en svans..." men oroa er itne för jag hittade den i väskan imorse och den går att laga! ;)

Trevlig kväll, i perioder, lite lugnare till slutet men lätt värd lördag (y). Tack tills Ems och Lis <3

     
Erkänn obehagliga ögon! Måste påpeka att ögonfranslim svider. Det var en maskerad after all, man ska se lite freaky ut. Tummen upp för öronen som älskade mams gjorde åt mig eftersom jag hade för mkt panik för att klara av det själv.

Livet är kort, min svans är och förblir fin.


Kommentarer
Postat av: John Wayne, Emmah, you name me!

Tack själv du bruuuden! (och förlåt för att jag råkade dra av svansen :$) <3

2010-10-31 @ 16:47:59
URL: http://emmaasve.blogg.se/
Postat av: John Wayne, Emmah, you name me!

Tack själv du bruuuden! (och förlåt för att jag råkade dra av svansen :$) <3

2010-10-31 @ 16:48:32
URL: http://emmaasve.blogg.se/
Postat av: Jacky Joe

Jag är en glad lite älva för att du hängde med dit:D Det hade inte varit detsamma utan dej Lassesnusbus<3

2010-11-01 @ 16:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0