6/6-2011

Kunde verkligen inte komma på en passande rubrik. Jag är sjukt stressad inför studenten, om än alla mina inlämningar är klara och betygsatta så ska jag också skicka in en årsredovisning till UF-kontoret som avslut på hela den historien. Allt ska göras i sista sekund.

Idag ska jag träffa Sandra och leta balväska på a6 <3 Annars så ser resten av veckan ut så här:
Tisdag - Middag med klassen, som jag eventuellt ska skita i för restaurangen hade kasst veg-utbud.. 
Onsdag - Fotboll med klassen ;(
Torsdag - LEDIG (men vi ska pynta vårat flak)
Fredag - Studenten
Lördag - Bakis och arbetslös

Nu ska jag sticka till stationen och leta rätt på Sandra

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0