How have you been baby, livin' in sin?

Att ha Roxette's "How do you do" på huvudet kanske inte är så coolt.

Awesome midsommarfest (en dag för sent) i Skillingaryd igår, jag känner mig så sjukt lättpåverkad som blev snurrig efter 2 cider och två groggar.. Dessutom blev jag bakis också, händer itne så ofta det heller.

Har insett att mitt liv är sjukt jävla trist i längden och att jag har sjukt jävla mkt att klaga på. Men Dylan är fan ofelbar och han gör min sommar. Ni får tycka vad fan ni vill men jag älskar min kaninskrutt.

Fortsätter med feministstuket och laddar upp en hemsk, osminkad bild på undertecknad. Min bakisbild <3

Ses va?


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias



secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

2011-07-19 @ 17:42:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0