DET ÄR FAN INTE LÄTT ATT TA STUDENTEN

Alltså har jag inte kunnat uppdatera så mycket som jag brukar, och det är inte mycket, så, you get the picture.

Jag sitter med en hemsk, hemsk huvudvärk =_= och mitt projektarbete.. Ingen bra kombo. Men som paus-aktivitet så provade jag studentklänningen + mössan! :D

I veckan så köpte jag skorna jag ska ha på studenten (Tack Farmor och Farfar för sponsring <3) ljusblåa converse, orginellt. Har även köpt in smycken, och inväntar fortfarande leveransen på ett av dem. Sjukt pepp!

Igår gjorde jag något... Speciellt. Jag beställde en 1200:- plattång :D skitfin är den, kan inte vänta tills jag har den hos mig <3 Sen kommer även en faktura jag inte har råd med. Det är dock framtida Louises problem och inte mina.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Och nu även en liten sneakypeak på studentklänningen, bifogar även en bild på mig från ettan, sjukt mycket har förrändrats sedan dess.. Otaliga hårfärger, tårar, i-landsproblem har gått, men en sak är säker, nu har jag samma hårfärg igen!


  ----------------->


Kommentarer
Postat av: angiebangie

har du sidecut i ettan? :o ditt hår ser sjuuukt snyggt ut där! uuuhh när jag blir smal så ska jag nog klippa kortare hår, nu passar jag bättre i långt :(

2011-06-22 @ 22:49:34
URL: http://asorbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0